ב-
ברוכים הבאים לקהילת הפורומים    כניסה | הרשמה | שאלות ותשובות

קלופיקסול

נפתח על-ידי שירה זלבר-שגיא, דיאטנית קלינית ב: 02/04/2007, 16:55. לנושא יש 1 תשובות.
מיין הודעות:   הנושא הבא הנושא הקודם
  • קלופיקסול

     02/04/2007, 16:50

    שלום שירה, התחלתי לפני שבוע וקצת ליטול כדור בעל השפעה כימית הנקרא קלופיקסול. היתכן שזה גרם לי לעלות בכמה גרמים מאגירת נוזלים בגוף? כי פשוט מאז שהתחלתי אני שמתי לב שאני הולכת ``להתרוקן`` לעתים רחוקות הרבה יותר (בניגוד למה שהייתי רגילה עד כמה שבועות) וזאת על אף שאני שותה באותן הכמויות. אני פשוט מודאגת כי עליתי בכמה גרמים ואין סיבה הגיונית אחרת לכך (כי ממש לא אכלתי יותר, אולי אפילו פחות). האם זו עלולה להיות אחת מתופעות הלוואי? כי לא יתכן שבשבוע שבקושי אכלתי העלתי 400 גרם! יש לציין שאני מקפידה להשקל בערך באותן השעות. בבקשה התייחסי לשאלתי כי אני ממש מודאגת.
  • שאלה לרופא

     02/04/2007, 16:55

    רומי היקרה אנא הפני את השאלה לפורום עזוב אותך מרופא. שלך, שירה